söndag 29 juni 2014

Trötta barn!!

Barnen har precis lagt sig. De dealade till sig o få va uppe lite längre mot att det inte vart nån läsning. De ville titta på Madicken o dricka välling. Men jisses så trötta!! Trodde Ida skulle somna.
Tar nog inte många minuter för dom nu innan de sover... De är än så länge tysta... 
Mamma o jag va ju till Lager 157. Fy va med mkt skit :/ Dålig kvalité... Köpte dock två Bondelid klänningar till Ida...





Älskar verkligen dom!!

Bondelid va väl det enda märket, som det oxå va kvalité på. Men de kostar ju därefter, även om de va rätt prissänkta här. Mer än detta vart det inte där...
Sen åkte vi till skopunkten. Efter ett par vändor gav jag upp där. Lägger hellre till ett par extra hundringar o får skor av kvalité. Har haft en par snygga adidas i mååånga år. Som jag älskat o de är så sköna!! Inte sånna där träningsskor (det har ja redan ;) ) utan skor man kan ha till vardags. Sååå, jag gick in på stadium, där jag förälskade mig i ett par Nike skor. Sååå grymt snygga!!! Med lite högre typ kilklack. De va ju såklart slut i min storlek :( Men ska ta en vända upp till Gränby o kolla oxå. Annars blir det till o leta gärnet på nätet. Jag SKA ha dom!!!
Mötte sedan upp mannen o barnen för en sväng på Ikea. Men nej, det va en SÅN dag, en sån dag barnen inte ville samarbete alls!! Nu va jag iof orättvis. Tim skötte sig, busig får man va. Men inte elak!! Som Ida va vid ett par tillfällen. Sa åt henne att nästa gång du gör nåt åker vi hem o det blir ingen middag på Ikea (de gillar verkligen o vara där, o äta där, så det va ett hot) Det slutade med att vi åkte hem. Hade ingen lust o äta där, med grymt mkt folk, me bråkigt barn. Hann få me mig en grej hem. Vi som skulle ha massor. Det vart en stooor bricka...

Vi har en liiiten. Men det blir ju 20 vändor fram o tillbaka när man ska bära ut saker på uteplatsen. Med denna blir det bara fyra ;)

Vi får åka dit en dag på fm el när vi har barnvakt. Ida va alldeles för trött.. Hon skulle verkligen behöva sova 30 min på dagen. Men det är omöjligt!!!
Det vart iaf middag hemma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar