torsdag 5 juni 2014

Im alone!

El rättare sagt, Patrik är borta ;) Jag har SOM TUR VA, barnen hemma. Men de ligger i sina sängar o har förhoppningsvis somnat snart ;) 
Hämtade barnen kvart över fyra. Frågade vad de ville ha till middag o de fick välja mellan hamburgare, chicken nuggets, pizza el tacos. Hoppades på ett sätt att de skulle välja hamburgare el nuggets, då hade ja bara tagit driven. Men de valde såklart tacos, jag får skulla mig själv :P Förstod att middagen skulle bli lite sen, runt halv sex, så vi gick in på Willys o handlade ett par saker, barnen fick en varsin liiiten chokladbit så de kunde stilla sin hunger lite ;) Så när vi kom hem fick de äta den o så fick de lite saft o titta på film. Det slutade dock med att de båda höll mig sällis i köket ;) Vi käkade middag o sen va det de vanliga kvälls rutinerna o när jag läste saga för barnen drog Patrik iväg o skulle möta upp en kompis på stan. Jag får lite egentid här hemma. Är som sagt skönt då o då ;) I morrn väntar skojsigheter :D Synd bara att det ska va flera roliga saker på en o samma kväll :( Får se hur jag kordinerar det!

Ny duschad o trött. Nu blir det slö i soffan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar