onsdag 18 juni 2014

Preppad!!

Intagit citodon för o kunna börja måla sovrummet. Det gör mig GALEN att jag inte kunnat göra nåt dessa dagar jag varit hemma. Jag har ju varit hemma för att jag är dålig. Men det gnager i en att ligga här o veta vad som är att göra... Men det är som det är o jag kämpar mig igenom dagarna. Värken kommer om jag går för mkt o för länge.
Men men. Jag hämtade hem barnen vid tre tiden. Det hade gått bra för dom. De hade haft brandövning o då hade Ida blivit ledsen, det gillade hon inte. Kan förstå henne när det plötsligt kommer ett högt ljud o alla ska skynda sig ut. Tim hade bara tyckt att det lät högt, annars hade han inte brytt sig. När vi kom hem vart det en fruktstund för barnen framför Pippi. Jag satt me o mös med dom en stund innan ja började med middagen. Slängde ihop lax i ugn, färskpotatis, romsås o två olika sallader. Direkt efter maten gick Patrik in i sovrummet o började jobba. Jag tog hand om efter middagen o fixade sedan barnen för kvällen. När de hade lagt sig åkte Patrik iväg för o hjälpa sin mamma me nåt modem o har inte kommit hem än. Tanken när han kommer hem är att vi ev ska börja måla.....
Ska se om det finns nåt jag kan förbereda tills dess....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar