lördag 28 juni 2014

Håll tummarna nu!!!

Åh, har hittat den perfekta 30 års presenten till min älskling!! Håll nu tummarna att det går som jag vill!! Kommer nog tråkigt nog inte att kunna skriva ut det på ett tag. Tror ju inte han läser bloggen. Men vill inte att han ska höra ryktesvägen ;) Han fyller inte förrän i november. Men det kostar lite så det gäller o spara i tid! Men hur sjutton spar man i smyg?? Vi har ju tillgång till varandra alla konton så fort man loggar in på sitt kan man se den andras (vi har valt det så för att det är lättast) men hur spar jag då? Måste komma på ett sätt. Vill hålla det hemligt så länge det går, men det krävs en hel del planering mm. Sånt jag i slutändan nog MÅSTE prata med honom om :S Aja, får se. Det här kanske inte alls går som jag vill o då skiter sig allt o jag måste komma på nåt nytt. Gah, vad jobbigt det är innan allt är klart. Men också sååå kul!! Älskar sånt här!! :D O fixa bästa presenterna till dom jag håller kär!!
Bildlöst inlägg... Kunde inte hitta nå passande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar