torsdag 1 maj 2014

Väder tjat o sovmorgon!

Alla tjatar om vädret. Vilket visserligen inte är så konstigt när det är SNÖ den 1 maj :( Men jag fick vakna upp bredvid mina små hjärtan som utbrister: -Älskar dig mamma!!! <3 Då har vädret inte så stor betydelse ;) De vaknade vid halv sju o så mös vi i 45 min innan de gick upp. Patrik gick upp vid åtta o fixade mannagrynsgröt till honom o barnen. Jag somnade visst om :/ O enligt Patrik sa han till att det va frukost. Men jag sov som en klubbad säl!! Trist o missa frukosten tillsammans... Men vi får ju resten av dagens måltider tillsammans ;) Jag gick upp för 15 min sen. O känner INTE för o gå ut idag... Får nog bli en mysa inne dag idag. Om inte barnen prompt vill ut!! -Åka pulka idag? Sa Tim. Nja, vintergrejorna är liksom undanställda! För bara några dagar sedan lektes det med vattenbanan...

-Ta kort på oss mamma! Tyckte Ida. Tim ligger i hennes knä. Dock va det så mörkt så blixten gick på :P O Tim är så nära kameran att hans huvud ser gigantiskt ut!! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar