torsdag 8 maj 2014

Blir nog sängen tidigt i kväll...

Ser ut som "hej kom o hjälp mig" i fejjan. Höll på o somna till en av våra serier strax innan kl nio :/ Det tar på krafterna o träna/gå ut o gå varje dag (när man inte är van) att gå på modifast, nya rutiner som innebär hämtning på fsk varje dag (förutom onsdagar, då hämtar min mamma dom. Men då är jag inte hemma förren runt 17.40 om ja åker hem direkt) o laga middag, sen ta hand om tvätt o disk. Jag klarar inte av att låta allt vara tills helgen kommer... Lite, men nej, låta berg växa klarar jag inte. O så är det ju kul o göra annat när helgen kommer ;) nu sitter jag på sängkanten o väntar på att nagellacken ska torka...

Ni ser ju de mörka ringarna runt ögonen!! Haha!!

I morrn är det en dag me fullt ös!! Skoj. Det gillar jag ;) Börjar med det jag inte tänker berätta än (ni kanske redan har listat ut. Men sssch isf, säg inget ;) ) sen äta lunch, Tim får sova. När han vaknat åker vi direkt till Sara där vi äter mellis o umgås lite :) O pratar massor ;) Sen åker vi till Edinge för o käka hamburgare, titta på lite djur o sedan kl 17 se kosläppet!! Ska bli himla kul! Tror barnen kommer älska det! De älskar ju djur!! :D

När det är klart bär det av hemåt me, vad jag skulle gissa, två trötta men nöjda barn :)

Nej, nu håller jag på o somna men kommer ändå ha svårt. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar