söndag 18 maj 2014

Hej! Mitt namn är trötter ;)

Bussen hem gick bra. Att Ida höll sig vaken kan jag inte förstå. Men hon o kusin Isadora busade så <3
Vi stannade vid epoken i Rasbo o köpte med oss middag. Han åka 30 sek, sen sov skruttan. Bar in henne när vi kom hem men efter bök av med kläder o jag kom på att hon skulle ha sin medicin så vaknade hon till. Fixade Tim o välling o så fick de en hel flaska välling i sängen. Ida ville prompt ha dörren HELT stängd. Vilket aldrig händer. Hon vill helst att den ska va helt öppen! Men tog inte så lång tid så hade hon somnat om strax innan kl sju. Skönt! Tim höll låda till runt tjugo över. Hoppas de får sova gott i natt!
Vi käkade maten till ett avsnitt av The Originals. Sen har jag packat upp allt efter dagen o packat inför morgon dagen. O lagt fram kläder. I morrn blir det en intensiv o hektiskt dag, ja hela veckan blir tyvärr så... Kan säga att jag längtar till fre kväll... O så bli skönt me en kort vecka veckan därpå.
I morrn är det jobb 8-13.15 som gäller, hämta barnen, äta mellis, hinna träna, sen åka o lämna dom hos deras farmor, åka tillbaka till jobbet för P-möte 16-20.30. Sen hem till bror o sova där. Eftersom de bor 5 min bort från mitt jobb o jag inte ska lämna barnen på tis morgon va det skönast o göra så, o mer ekonomiskt liksom, när jag slipper köra en TREDJE vända den dagen ;) O ska bli kul o få umgås me dom lite oxå :)

Jag har några saker o fixa nu, sen blir det ett till avsnitt av The Oroginals. Sen SKA jag sova!!!!

Hoppas Du haft en bra helg!! :)
Det har vi haft! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar