lördag 17 maj 2014

Just nu är jag arg o sur!!!

Jag minns inte någonstans att det vi bestämde att det va JAG som skulle gå upp me barnen idag. Jag har sovmorgon lördagar o Patrik söndagar. Den dagen är värdefull! Att få gå upp när man sj vill. Om det så är kl 7 el 10. Men igår va han ut. Han kom visserligen hem strax efter halv tolv när jag precis lagt mig. Men idag har han ju ont i huvudet. Såklart!! Så vem blir det som får gå upp med barnen?! Jo JAG!! Hade jag kunnat fått sovmorgon i morrn ist, fine!! Men nu ska va åka hemifrån kl 8.15 i morrn = ingen sovmorgon. Suck... Kände att jag behövde få den där extra timmen idag på morgonen. Men vet ni, jag tänker faktiskt ta o byta om o sen gå ut på en promenad nu. Så det så!!! HA HA HA!!!

Jag är inte bitter inte.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar