torsdag 15 maj 2014

Tjohooo!!!

Idag efter jobbet va det direkt till barnens fsk då de hade lite fika för att det va förskolans dag. Så vi (barnen) åt bullar o kakor o drack saft. Jag drack kaffe ;) Kom inte hem förren vid fem tiden. Som tur va hade jag fått me mig köttgryta o ris hem från jobbet. Så det va bara till o värma på o fixa lite grönsaker. Kanon!! Efter det badade Patrik barnen medan jag åkte till kvantum o handlade ett par saker. Kom hem, duschade o sen intog jag soffläge! 
Funderar på vad vi ska hitta på i morrn... Tänkte träning o städning på fm. Men på em vill ja hitta på nå kul me barnen. Men vad?! Är så många saker man inte kan göra sj, så som Leos, fyrishov mm. Då MÅSTE man vara två... Nån som har förslag på nåt? El vill hitta på nåt?

Läkaren ringde såklart inte idag. Tänkte ge det till lunch i morrn. Bli gaaalen annars!!!

 På lör har vi inga planer än. Men på sön ska vi till Skansen!!! :D

Nej hörni!! Ska nog ta o gå o sova nu, strax!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar