måndag 26 maj 2014

När det är riktigt illa!

Natten va inge bra. Ca 40 min efter jag somnat kom Tim in o ville gå o kissa, vilket vi gjorde. Efter det kunde jag inte somna om utan låg vaken länge. När jag väl somnade vaknade jag av att någon stod ute på gatan o skrek. Argt. Vet inte om det va nån mer där. Men sen kunde jag såklart inte somna om igen....

Jag är inne i en dålig fas just nu. O det är riktigt illa när jag sitter o äter yoghurt glass o Patrik är ute o går....

Godaste yoghurt glassen ever!! O man får verkligen vad man betalar för. MYCKET choklad bitar i!!

Sönder stressad säger Patrik. Men varför?? Det är iof alla mina krav säger han. Jag vill ha hemmet tipp topp HELA tiden. Tvättar dagligen för att ha tvätt tunnan tom, varför?? Ser till att allt är det bästa för barnen. Som en av Tims fröknar sa till mig: -Du är en sån där mamma som slår knut på dig sj för barnens skull va? Hon kunde inte ha mer rätt. Jag struntar i mig. Bara allt blir det bästa för barnen. Jag försöker ändå ta hand om mig sj. Men min prioritering av att alla andra ska ha det bra gör att jag så småningom kraschar sj. Men det åt inte nåt man kan ändra på bara sådär. Det är sån jag är. Men ibland blir det nog bara för mkt....
Jag ska köpa nå starkare, migräntabletter, på Apoteket o testa med. Men magen har ju oxå börjat strula. Så fort jag ätit får jag jätte ont... :( Så ja, just nu känns det ju sisådär.... Är otroligt glad över mina söta bustroll. Vet inte vad jag skulle göra utan dom. Det är klart, de är 2 o 3 år (snart 2.5 o 3.5) o de är båda inne i en trots som heter duga. Tillsammans är de galna!!! Haha! Hittar bara på hyss. Kan bråka som tokar, men oxå leka lääänge tillsammans. När man är sj med en av dom är de som änglar. Men det är så det är. O jag skulle inte vilja ha det på nåt annat sätt. Älskar detta liv med dom <3 Men livet är backar som går upp o ner. Jag är ärlig o erkänner dom. O just nu är jag i en nerförsbacke. Då kan det bara gå upp el?

Nu blir det sängen, ett mörkt o tyst rum. Det är vad jag behöver nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar