torsdag 8 maj 2014

Bra start på veckans sista arbetsdag!

Började me att jag inte gick upp förren strax innan sju. Då hade Patrik o barnen legat o myst o busat bredvid mig en kvart ;) De verkar gilla o ha den morgonpigga pappan hemma! Haha! Tog mig sedan ut på en knappt 3 km promenad. O idag va det motigt!! Värker i höfter, så hade kämpigt me o ta ut stegen. Benhinnorna värker. O så öser regnet ner... Att skita i promenaden va lockande... Men jag hann ju me en dusch efter o jag har ju regnjacka... Så jag tog nog ut! O tackar min älskling för att han peppar mig!! <3

Trodde aldrig jag skulle orka hålla tempo. Men jisses va envis jag är ;)

Medan ja va ute åt Patrik o barnen frukost. De hade precis åkt när jag kom hem. Anledningen att han lämnar fast jag börjar senare är att Ida inte blir ledsen när han lämnar. O det är sååå skönt! Så alla parter har kommit överens att detta är bäst ;) O det skiljer 20 min mot om ja hade lämnat så...
Jag har duschat, sminkat mig o äter nu en mysig god frukost (modifast, haha) men kör lite jordgubbar o blåbär till. Mums!!!!


Nu måste jag sätta fart! Om fem min ska jag vara på rull!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar