måndag 12 maj 2014

Måndags eftermiddagen

Hämtade barnen som vanligt vid kvart i två. Patrik vart ju tvungen att köra tillbaka Ida till fsk då det gick så snabbt för dom (jag hade hoppats på o hinna hem) men med en glass innan hade det gått bra ;) Barnen o jag åt mellis när vi kom hem. Sen vart det till o tvätta två maskiner tvätt (ääääntligen är tvätt tunnan tom!!) Jag röjde lite, vek tvätt. Sen vart det träning. O som vanligt fick jag sällis av två tränings sugna kids ;)

Haha!


Jag ÄR pigg :P

Sen vart det en dusch innan det va dax för matlagnings dax! Fördelen me o komma hem tidigt på måndagar är att jag hinner lägga ner lite extra tid på middagen. Idag vart temat grekiskt! Fetaost fyllda färsbiffar, klyftpotatis, morötter i ugn, grekiskt sallad o tzatziki!

Gött!!

Sen rullade kvällen på. Ida stackarn är så trött på em o kvällen att hon knappt kan äta... Man får mata henne. O sen blir det en hel flaska välling om hon ätit dåligt... Hon hade ju gått ner 1 kg på två månader, pga den här jävla hostan som gör henne så trött!!! Men som sagt, det ska nog bli bra nu!

Jag ska nog snart sova... Trött o huvudvärk :( I morrn ska jag sluta en timme tidigare (14.30 ist för 15.30) ska på utvecklingssamtal om Ida. Spännande! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar