lördag 31 maj 2014

Nu kastar jag in handduken för i kväll!

När vi hade hämtat ut bio biljetterna gick vi till China garden o åt en god buffé! Nu får ju jag inte i mig spec mkt pga magen o självklart kom magknipen efter. Men jag får skylla mig sj! Dessutom köpte jag lite lösgodis. Hur tänkte jag där liksom?! Påsen ligger kvar i handväskan... Det va mysigt o trevligt o äta på tu man hand :) Sen va det bio dax! Den va riktigt bra! Vi hade bokat guldstolarna inne på biografen. Innebär stooort benutrymme (som jag veeeerkligen behöver ; ) ) o att man kan luta bak sätet, raden är lite högre o så kanske nå mer, vad vet jag ;)
Filmen vi så va denna....

Vi har dom alla hemma ;) Så den här blir till o införskaffas när den kommer ut på blu-ray :)

Kom hem för en halvtimme sedan, har duschat ( o ja, jag duschar minst en gång om dagen. Nåt sjukligt behov jag har! Haha! Nej då. Men efter en dag så känner man sig ju inte alltid så fräsch. O det finns inge skönare o fräschare än o krypa ner i sängen nyduschad. O har jag då duschat en gång tidigare på dagen måste jag ändå duscha sen på kvällen. Så, nu har jag förklarat mitt duschande! Som om det behövdes ;) haha! ) Har nu krupit ner i sängen. Är sååå trött!!! Har feber, det känner jag, o halsen värker ännu värre :( Hellre får det brya ut helt, helst gå över såklart, än att må såhär halvkasst länge. Men just nu känns det som om ja ska svimma. Men är nog tröttheten! Längtar efter mina små hjärtan oxå <3 Skönt att hämta dom mitt på dagen i morrn. Då får man halva dagen o sen har vi hela söndagen!! :D

Nej, godnatt på Er!! Hoppas Eran fre kväll varit minst lika bra som min!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar