fredag 30 maj 2014

Redo för en date!!

Drygt en månad sedan barnen sov i från oss, el rättare sagt vi ifrån dom (London) vi brukar försöka ha så en gång i månaden. För att kunna rå om varandra. Ibland går vi på bio, ut o käkar (som idag) o ibland är vi bara hemma! Men man behöver få vara man o fru (jisses va gammalt det lät, haha) ibland, iaf vi! :) O barnen älskar ju att få sova hos mormor o morfar el farmor. El som ibland hos Sara m fam. De skulle nog kunna göra det oftare, om de fick ;) Så mkt vill jag inte att de sover borta! Hihi! Ibland blir det en hel dag, natt o halv/hel dag. O ibland som nu, Patrik åkte med dom för en halvtimme sedan, o vid två i morrn hämtar vi dom :) Vi får en kväll o en fm tillsammans, o det räcker gott o väl!

Nog om det ;) När Tim vaknade efter lunch vilan gick vi till min pappa (mamma är nämligen o hälsar på sin kusin i Skövde) lämnade dom där strax innan två, gick hem o fixade lite o slumrade en stund, o hämtade dom sedan strax efter tre! Lagom lång stund för pappa kanske ;) Men det hade gått så bra så!! O det va skönt o få vila lite! När vi kom hem packade vi, barnen va så gulliga o ville hjälpa till, deras väskor mm. Jag gav dom middag o resten vet ni ju ;)

När de hade åkt hoppade jag in i duschen (tur jag sköt på den o väntade på att barnen hade åkt, alltid lugnast o fixa sig i lugn o ro :P ) fixade i ordning o nu sitter jag här o väntar på att Patrik ska komma hem. Är hungrig!!!!!!
Här kommer världens bästa selfie!!!! ;)

Oh yes! Hur sexig är inte den liksom?! ;) Haha!! Man måste ha lite humor ibland :P

Har mitt favvo halsband på...

Löööv it!!!


Svårt o få till en bra bild. Men ni ser ju typ ;)

Måste skaffa en helfigurs spegel!!! Ni hörde rätt, jag har INGEN :O Ser från typ midjan o upp på den i badrummet, o ställer mig på en pall om jag vill se hela! Haha! Men vill ha en i hallen. O så ser ni ju på översta bilden att ljuset inte blir det roligaste i badrummet när man tar kort :/ 

Nej, ta mig ett glas cola medan jag väntar kanske!

Trevlig fredag kväll på Er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar