söndag 4 maj 2014

Göra det bästa av denna dag!!

I morrn drar vardagen igång igen... Efter 10 dagars ledigt. Har söndags ångest.. Men ist för o deppa ska det bli en bra dag!! 
Jag tog mig sovmorgon till strax efter tio!! Rekord! Upp o käkade frulle o fixade i ordning mig! In me barnens skalkläder (jacka, överdragsbyxor o fleece tröjor) i tvättmaskinen. Plockat ur o i diskmaskinen. Gett barnen lunch. Tim sover nu i Ida har hjälpt pappan o vattnat blommorna ute. Men nu sitter hon o jag o myser o tar det lugnt i soffan....

O gör grimaser :P

Barnen har lekt otroligt bra hela morgonen. Man blir liksom så förvånad när man inte hela tiden behöver rycka in! Älskar när de leker så bra <3

O varför de valde våran säng har ja ingen aning om! Haha! Men så länge det är bäddat är det ok ;)

När Tim har vaknat är planen att åka till tivolit. Barnen ska få åka några vändor. Så är de nöjda sen ;) De har ju sett att det är ett tivoli här o längtat sååå att få åka. Jag tycker det är hutlöst dyrt. Men ett par vändor i var kan de få åka ;) Finns nog inte så mkt för dom ändå!

Efter det drar vi till biltema, Patrik ska byta en grej han köpte fel o jag ska kika på en cykel ;)

Bjussar på en selfie, va länge sedan ;)


Hoppas Du får en bra söndag o kan njuta av den!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar