fredag 30 maj 2014

Det tar sig!

Dammsugit, dammat, tvättat o bäddat sängar... Phu! Känns att man inte är helt ok. Gör jag inget fryser jag o när ja rör mig börjar jag svettas... Halsen känns sisådär o huvudet dunkar för fullt!!! En värktablett o en kopp kaffe i soffan....


Ta det lugnt en stund innan det är dax o ta tag i badrummet. O disken. Sen blir det lunch o sov dax för Tim...
Jag var förutseende redan igår. Pratade med pappa o han ska passa barnen en timme på em. Så jag får SOVA!!! Barnen ska nämligen åka till deras farmor i kväll efter kl sex o sova där. Jag o Patrik ska ut o äta o sen på 21.15 bion. O eftersom jag vet hur de senaste kvällarna har varit, då jag somnat tiiiiidigt, (det tar på krafterna o ha ont för det mesta, o när det inte värker är man helt slut efter att ha haft så ont!) så igår bestämde jag o pappa att han antingen kommer hit o passar barnen, el så går jag dit med dom nån timme o så ska jag lägga mig o vila. Känns väääälbehövligt nu kan jag säga!! Ser fram emot en sovmorgon i morrn oxå. I lugn o ro ;)
Idag tänker jag heller inte ha dåligt samvete över att jag inte går ut me barnen... Jag mår inte hundra, det både blåser o regnar ute, o sen va vi ju ute halva dagen igår ;) O nån sväng kommer de ju säkert ut iaf! Ibland får man ha en mysig kura inne dag! :)

Ser iaf fram emot en mysig kväll me mannen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar