torsdag 22 maj 2014

Ett snabbt kvälls inlägg

Huvudvärken höll i sig hela fm, gick över vid lunch, kom tillbaka lite på em, försvann o kom tillbaka för två timmar sedan. Kan knappt titta. Sjukt ont gör det!!! Men iaf. Hämtade barnen o sa att de kunde få leka med vattenbanan när vi kom hem, vilket de gjorde. Jag slängde ihop en pastasallad till middag. Barnen åt massor!!

Härligt när man kan sitta ute! :D


Tim kikar ut över staketet o säger: -Vi bor här! Så fort någon går förbi! Haha!


-Knäpp kort på mig mamma!! :P haha!

Sen röjde vi upp på uteplatsen o barnen fick duscha o bada. Kl hann bli lite mkt o när jag hade läst klart för dom va den redan 19.30.. Men vi är ju lediga i morrn så ;) El ja, jag ska åka till jobbet vid halv tre, men barnen är lediga!

Vi har vårfest på jobbet (borde egentligen heta sommar fest?!) med alla barn. Alla deras nära får komma o kolla. O sen serveras det salladsbuffé, som är sååå god!!!! Sen ska allt diskas o plockas i ordning o sen brukar vi i personalen fika lite :) Är nog inte hemma förren efter kl 22 skulle jag tro :/
Hoppas huvudvärken håller sig borta. Blir till o mota me värktabletter o mkt vatten...

Nu går ögonen i kors :S godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar