torsdag 1 maj 2014

Lite träning hanns iaf med ;)

Efter förra inlägget började jag att träna. Hann köra igenom halva programmet när Tim vaknade hysteriskt o gallskrek. Lyckades lugna ner honom, la ner honom, men då vaknade han likadant igen :/ Tog me honom upp för att han inte skulle väcka Ida (han har aldrig skrikit så högt o otröstligt, Ida brukar inte vakna av honom o tvärtom) men behövde få honom o vakna till. Måste ha drömt nå hemskt! :( Tog inte lång stund innan han somnade i min famn <3

Är inte så ofta precis som man har nån av dom liggandes så här i famnen. Så han fick ligga där ett tag ;) Tills han ville vända o röra på sig. Då la jag han o hans säng o sen dess har han sovit :)

Jag har inte kunnat ta mig in i duschen än. Fastnade i filmen: kärleken checkar in. när jag hade Tim i famnen. O den slutar om 20 min, DÅ ska jag iaf duscha o sen glo lite mer på tv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar