måndag 5 maj 2014

I ugnen!

Super gott fröbröd!!! :D

Två plåtar, detta me flingsalt är toppen!!!


Har tidigare köpt frön sj som jag blandat, men detta vart ju ännu smidigare!! Plus att det inte blir mkt dyrare heller ;)

Middagen idag gick hem hos alla :D Detta är en av få fiskrätter där barnen faktiskt äter fisk. Det är inte så populärt hos dom annars... De äter men ingen favvo!

Det är några moment o tar lite tid. Men en dag som denna när man kom hem så tidigt får man passa på ;)

Nu är jag totalt slut!!! Ögonen känns svullna, kroppen är slut, mentalt trött. Men hänga en tvätt till, sen blir det soffan med gott samvete!! Jag körde igång me modifast idag igen, efter några veckors uppehåll. Ska även dra ner på kvälls fikat o framför allt cola. Ska försöka börja o bara dricka det på helgerna. O i kväll blir det en kopp te o några fröknäcke ;) O så ska jag nog se andra jurassic park filmen, the lost world. Såg bara en bit i lör, orkade inte se hela. 

Nu är det tre arbetsdagar kvar. O fyra dagar tills på fre!!!! :D Åh, va jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar