onsdag 21 maj 2014

Screw huvudvärk, o premiär tur!

När jag hade förberett middagen, som idag vart lax, pressad potatis, romsås o sallad....

Så tog jag tag i träningen. Hann ju inte i mån o igår orkade jag, som ni säkert förstår, inte. Egentligen orkade jag inte idag heller. Men vill inte att det ska gå för många dagar utan träning. Nu när jag äntligen kommit igång o hållit på i snart tre veckor, finns det risk att jag kommer in i en ond spiral om det går för många dagar utan träning. Men det va kämpigt o huvudvärken gjorde det inte bättre.
Tack o lov lekte barnen bra tillsammans nästan hela dagen. De va de sista 45 min innan Patrik kom hem som kriget startade. En trött Ida o en pigg Tim. Men vi hade en lugn middag tillsammans :)

Jag bestämde mig för o ta min premiär tur på min nya cykel...

And i love it!!! Jag behövde inte trampa alls i nedförsbackar :O

Allt me den är toppen!! Så glad att vi investerade i en!! :D Jag behövde byta blöjorna jag köpte idag, tig vanliga ist för up o go :P Så bytte till rätt o så investerade jag i en solskyddsfaktor lypsyl...

:)

Vet inte om det är åldern (HAHAHA) men känner att det är på tiden o ta hand om kroppen lite extra. Har ju som sagt aldrig använt det i Sverige förut. Men vill inte bränna mig. Vill föregå me gott exempel för barnen oxå ;)
Nu ska jag snart ta mig en dusch innan jag lägger mig i soffan o sen blir det nog sängen rätt tidigt i kväll me.

I morrn är det jobb 8.45-15.30, hämta barnen, hem, middag, o sen kanske jag ska åka o kolla på en vagn :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar