fredag 16 maj 2014

Jag lyckades!!

Innan lunch fick jag barnen att städa en hel del av deras grejor. De hade dragit fram massor!! Men det krävdes lite muta/hot :/ Fast det är ok ibland tycker ja ;) De skulle inte få nån muffin till lunch om de inte städade oxå, vilket de hade sagt att de skulle göra när de drog fram allt. Sen fick de lunch o Tim sov. Ida o jag mös i soffan medan. När Tim vaknade va det undanplockat så jag kunde dra av med dammsugaren. Skönt o ha det gjort!! Hann även vika en tvätt o hänga en tvätt. Sen drog vi till mamma. Köpte me mig en varsin mocca frappe till oss. Som jag längtat efter en!!!

Gott!!!

Barnen hade me sig varsin smoothie o så muffins. De åt varsin, o mamma. Men jag höll mig ifrån ;)

Nu ska vi snart hem o förbereda middagen. En extremt trött stackars Ida orkar inget o bråkar om allt!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar