lördag 10 maj 2014

Matkoma delux!!!

Alltså jag brukar inte ens äta två rätters när jag är ute o äter. O ALDRIG tre rätters. Men idag slog jag på stort, el rättare sagt gjorde som de andra o tog tre rätters. Men nu mår jag så illa så det va inte värt det :/ ÅNGEST!!! Chokladkakan till kvällen får vänta till nästa helg. Orkar verkligen inte!!! Fy blääää!!!!!!
Aja, trevligt va det iaf. Men jag kan inte sitta så länge. Höll på o få spunk!!! Nästan 3.5 timme... Nej, tack o lov att man inte har ett stilla sittande jobb ;) Farmor verkade iaf uppskatta presenten, att få bli utbjuden. O så fick hon en fin fin blomma av mig, Patrik, Ida o Tim. Som hon vart super glad över!! Glömde dock fota den ;)

Pappa hamna bakom blommorna :P


Farmor o farfar :)


Förrätten, toastskagen


Varmrätten, ugnsbakad lax, färskpotatis, färsk sparris o hollandesås


Efterrätt, chokladfoundant, färska hallon o vaniljglass. Gudomligt gott!!

Det vart även ett glas vitt o en café latte!!

Men nu blir det slappa i soffan!!! Försöka smälta maten... Varför lär man sig inte o stoppa sig själv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar