tisdag 20 maj 2014

Sjukt alltså!!

Huvudvärken blir bara sämre o sämre.. Går nu ner i axlar, skuldror o rygg. Orkar inte ens hålla upp ögonlocken längre... Migrän? Spänningshuvudvärk? Mår fruktansvärt illa av smärtan o det känns som om jag ska svimma..

Arg på mannen som inte fattar nåt!! Bär han är sjuk så ligger han o gör inte ett skit!! När jag är sjuk, då får jag fortfarande sköta allt!! Att gå ut o fixa me bilen när barnen ska läggas liksom. Som om han inte kan vänta tills de somnat. Blir galen!!! Aja, det är väl så det är o va mamma gissar jag...

Känner mig precis så som jag ser ut....

Nu blir det skönt o krypa ner i sängen... Om mannen behagar komma in nångång så jag slipper ränna 20 vändor in till barnen hela tiden... Suck!!! En mamma får visst inte vara sjuk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar