fredag 2 maj 2014

Man blir lite bortskämd!

När man är ledig så länge. Man behöver inte gå upp en viss tid så man kan ju ligga o dra sig ett tag ;) I morse vaknade barnen 6.20. La sig hos oss o döm om min förvåning när Tim somnar om en stund senare :O Jag gjorde detsamma ;) Sen vakna vi kvart i åtta :P Då hade Ida o pappan redan gått upp! Men barnen har lekt på så bra så jag har slumrat fram till strax efter nio. Skönt! Men jag blir så fruktansvärt seg o får så ont i kroppen!! Fattar inte varför!! Alltid så när jag somnar om...
Nu är det iaf frukost dax för oss alla. Sen får vi se vad som händer idag... Storhandling av mat ska iaf göras, o Patrik ska besikta sin bil!

Tränings bilden från igår :P Idag ska det minsann bli en promenad!!

Tänk att det bara är fredag idag. Lediga två dagar till efter denna! Då har barnen o jag varit lediga i TIO dagar ;) O Patrik i NIO!! På mån börjar han sitt nya jobb o det är dax för helt nya rutiner! Ist för att jag lämnar varje dag kommer Patrik att göra det o ist hämtar jag varje dag. Mamma kommer va snäll o hämta varje onsdag, då har jag stängning till kl 17 vilket va svårt o ändra på. Vilket oxå innebär att jag kommer få laga middag varje dag :( Det är väl den enda nackdelen... Annars tror jag detta kan bli kanon bra!!! Patrik kommer jobba 8-17 fem dagar i veckan. Jag har som vanligt olika tider varje dag men har lyckats ändra några dagar så jag kan sluta tidigare...
Mån: 8-13.15
Tis: 8-15.30 (ist för 8.30-16)
Ons: 8.30-17
Tors: 8.45-16.30 hoppas på o få den tiden ändrad till 7.45-15.30 ist!

Nej nu kurrar magen!! Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar