tisdag 13 maj 2014

Veckans andra dag, o det fortsätter me fullt ös!

Jobb 8-14.30. Sen utvecklingssamtal om Ida. Vilket gick bra! Kul o få höra så mkt positivt o fint om min fina dotter :) <3
Lämningarna har ju blivit mkt bättre sen Patrik började lämna. Hon verkar oxå trivas mer. Sover dock fortfarande oroligt på nätterna i veckorna. Men det blir nog bättre!
Väl hemma ville barnen va ute en stund o jag började med middagen. Idag vart det snabbt o enkelt, kyckling filéer me sweet chili, ris, sallad o currysås :) Det gick hem hos barnen! O Ida imponerade me o smaka såsen OCH tyckte om den!! ;) Patrik kom hem o åt o sen va han iväg igen o kom hem igen vid halv sju. Så efter middagen va det bara till o lägga till ett kol! Plocka undan efter middagen o göra fint i köket. Plocka i ordning i barnens rum, fick mkt hjälp av Ida! O fixade barnen för kvällen... Läste saga i Idas säng medan barnen drack välling. Det är så mysigt!! :)
Strax innan sju drog jag till syster o så gick vi ut på en härlig pw! Så skönt o prata av sig lite ;)

Solen skiiiiner!!!! :D


Är imponerad att jag lyckades hålla det här tempot OCH prata ;)

Väl hemma vart det en härlig dusch o lite jordgubbar o physalis o citronvatten till ett avsnitt av Teen mom 3 ;)

Gott!!

Nu ska jag plocka fram o förbereda för morgondagen. Sen soooova!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar