fredag 23 maj 2014

Det där gick ju bra!!

Vi nästan svettades bort idag där borta på vårfesten. Alltså det va länge sedan jag svettades så!!! Haha!! Men allt gick toppen! Föräldrarna va så nöjda så o barnen va super duktiga!!

Längtade extra mycket efter mina små hjärtan i kväll... Blir väl så när det är en massa barn o föräldrar sådär...
Vi, personalen, avslutar alltid me en fika tillsammans. O denna gång vart det en tårta me myror o spindlar mm på :P Det va liksom vårat tema (på min avdelning) 

Himla cool ;)

Det hade gått jätte bra för mamma me barnen. De hade varit ute ändå till middags dax. Så det hade varit två trötta barn som somnade snabbt i kväll ;)

Jag kom hem vid tjugo över nio. Tog mig en välbehövlig o kall dusch. O sitter nu i soffan. Nya grannar ovanför oss håller på o flyttar in. Några som jag "känner" sedan jag bodde i kilen o gick i gåvsta skola. Hon har en flicka som är lika gammal som Ida o går på den avdelningen (o en flicka som går i skolan) Så hoppas det blir nån Ida kan leka med :) Hon verkar iaf väldigt trevlig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar