fredag 16 maj 2014

Muffins bak!

Verkligen en prövning för mig. O baka men inte äta. Lovade barnen o baka i morse, Ida ville ha muffins. Så det fick bli goda vaniljmuffins med hjälp av denna bakbok...

Får en verkligen o tänka på när man va liten. Då hade våra grannar denna bok, som vi använde ofta. Innan jag fick Ida köpte jag denna :)


Bra o enkelt för barn!

O barnen va jätte duktiga på o baka!

De fick turas om o hälla i ingredienserna o röra...


Vart två mindre än va det skulle... Men hellre lite tjockare ;)

Min tanke va o spara några o ha på chokladfrosting o ta me till Skansen på söndag. Men blir nog inga kvar :P
Tog me en varsinn till barnen ut, o saft. Kaffe o banan till mig ;) O så lite vindruvor!

Gott!!

Tänkte vi skulle vara här ute nu tills det är dax för lunch!!

Barnens favorit när vi är ute. Sandlådan... :)


Försöka få lite färg på detta blekansikte! Men ska jag va ärlig är det inte lätt. Måste rycka in o avstyra bråk mellan dom då o då...


Jag blir bjuden på sandkakor! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar