lördag 3 maj 2014

En dag som jag verkligen behövde!!

Det började med att Tim kom in o la sig mellan mig o Patrik nån gång mellan 6-6.30 skulle jag gissa (Ida sov på madrassen nedanför sedan fem tiden) Han bökade runt o pratade o jag försökte förklara att Ida sov. O så slumrade jag till o döm om min förvåning när Tim somna om :O Men jag klagar inte ;) Vaknade sedan av Ida vid 7.55 o då gick vi upp o jag satte på en film åt henne o kröp sedan ner i sängen igen. Bara låg där no drog mig. Kl 8.20 slår Tim upp sina härliga blå!! Detta räknas ju nästan som en sovmorgon ju!! ;)
Jag bytte me Patrik (han brukar ha sovmorgon på sön o jag på lör) för att jag först skulle gått ut på en efterlängtat middag me en kompis i kväll. Men det vart idag inställt vid lunch. Så Patrik hade ju sovmorgon idag o sov ända till 9.30. Ovanligt för o va honom :P Jag fick sms av systeryster strax innan halv nio där det stod att vi skulle ut på en promenix ;) Jag fick dock snällt vänta tills Patrik klev upp. Men jag fixade i ordning mig o jag o barnen åt frukost. Så direkt när han kom upp gick jag hem till syrran. Där blev det en stunds välbehövligt prat me henne, mamma o pappa. TACK för att ni finns <3 Jag älskar er! <3 Sen tog vi oss en promenad. O pratade lite till :)
När jag kom hem vart det en dusch o sen tog jag mig en modifast o barnen åt makaroner o baconköttfärsås :) Efter det styrde vi kosan ut till min bror me fam. O därifrån kom vi inte hem förren strax efter sju. Hade kunnat stannat läääänge!!! Va så himla mysigt o trevligt!! :D Ida o Isadora leker så himla bra ihop o de sprang in o ut som de ville :) Tim va mest me mig, Cassi o Isolde :) Han mös lite me sin lilla kusin :) Va oxå ute o röjde lite. Sov en stund i isoldes vagn. O sedan hämtade jag mat från pizzerian! Jag tog mig en avocado sallad :) Det va så himla kul o få va lite "ensam" me Cassi (Kriss o Patrik va nämligen ute o eldade) vi pratade en hel del om det ena o det andra. Skönt me någon man kan prata om ALLT me o nån som anförtror sig åt en oxå! Vi måste verkligen ses oftare!!! När vi skulle åka hem vart det ledsna miner... Ida grät o ropade heeela vägen hem efter Isadora. De frågade om inte Ida kunde få sova där nån gång. O det ska nog gå o ordna ;)
De höll sig båda vakna hela vägen hem. Ida somnade nog för en timme sedan o Tim en halvtimme sedan :) Tur vi har en dag till ledigt ;)
Bilder från dagen....

Min frulle :)


Klart det ska lekas direkt!! :D


Cassi har målat fönstrena, de va träfärgade förut. Nu vita. Super snyggt!!


Spelar ingen roll att det är "bebis" leksaker. De är ju nåt de inte har hemma ;)


Mellis dax!


Trötta tjejer som skulle vila en stund till Nicke. 2 min senare va det full rulle igen ;)


Hur sött är inte det här liksom?!


Haha <3


Kusin kraaaam!!!!!

Jag behövde verkligen denna dag!! Få komma hemifrån, prata me en kvinnlig vuxen med barn. O barnen behövde få komma iväg o leka lite :)

Nu är jag så trött så trött... Frågan är vad jag ska göra... Har ju sovmorgon i morrn så kan egentligen va uppe hur länge jag vill. Men me tanke på att ögonen går i kors redan nu blir kvällen nog tidig :P O sen mår jag fruktansvärt illa!!! Börjar undra hur det va me räkorna i salladen som inte smakade sååå bra :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar