onsdag 28 maj 2014

En bättre dag.

Först mådde jag skit på morgonen o halva fm. Men efter ett jobbigt samtal som slutade bra o som jag är glad för att jag gjorde, vart det bättre. En tyngd, en ångest klump släppte från bröstet. Hoppas det blir bra nu. 
Patrik hade hämtat Tim strax efter ett. Sen hade de haft en rolig o mysig em :) Jag hämtade Ida strax efter fem. Hon o Isadora hade haft det jätte kul. Hittat på hyss hade de oxå. Målat varandra me tuschpennor :/ Haha! Kan inte låta bli o skratta. Idas första ordentliga hyss! O så snygga de såg ut då :P Ida hade nästan fått bort allt i ansiktet, va värre me Isadora! Hehe!
Vi åkte hem strax innan sex. Lyckades hålla henne vaken genom att vi pratade hela tiden hela vägen hem! Stannade till vid Willys o handlade lite. När vi kom hem fick vi varsin stor kram av Tim <3 Vart lite mys innan det va dax för dom o sova! Jag har tagit mig en dusch o sitter nu i soffan...
Vi ska strax se på en film...


I morrn är vi alla lediga. Får se vad vi hittar på för nåt tillsammans :) Patrik jobbar ju på fre, så vore kul o göra nåt tillsammans i morrn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar