lördag 17 maj 2014

Fixar o donar!

Mamma o pappa kom ju hit på em. Patrik behövde åka iväg o handla lite till middagen o till morgondagens matsäck. O nåt på biltema. Mamma o pappa va snälla o stannade o passade barnen så kunde jag vila. Sov nästan 1 timme o vaknade kl 17. Ingen Patrik hemma o middags dax. Vi skulle ju grilla... Masade mig upp o fixade middag till barnen. Mamma o pappa gick hem. Patrik kom när barnen hade ätit upp. Anledningen till att det tog sån tid va för att han hade köpt en cykel till mig!!! :D Vart inte den jag tänkte först. Utan en MYCKET bättre!!! Hade provat den. Så visste att jag skulle gilla den! O den är kanon!!!

Patrik håller på o monterar ihop den nu :) En bättre bild kommer när den är helt klar o ute!!

När barnen hade lagt sig grillade vi. Sen åt vi en god middag tillsammans jag o mannen :) O tittade på sista avsnittet av Arrow. Sen har jag fixar till morgondagen. Matsäcken är redo. En väska är packade o barnens kläder ligger framme. Vid kvart, tjugo över åtta rör vi oss mot Rasbo. Första stoppet blir tankning av bilen ;) Sen till Rasbo kyrka. Därifrån ska vi åka buss me Cassi, Isadora o Isolde. Det får två bussar därifrån till Skansen. Nåt som nån arrangerat. Skönt o billigt ;) Det är ju gratis för barnen o vi betalar 90kr/pers för buss o inträde. Perfekt! Ska bli spännande o se hur det går me barnen ;) Kl 9 går bussen o sen går den hemåt igen vid 16. Rätt lagom :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar