söndag 18 maj 2014

Jag har fått färg!!! :D

Visserligen färgen RÖD, men ändå, jag är inte vit längre ;) Haha! O sådär lagom snyggt när man gått me en ryggsäck på sig :S

Det syns mkt mer i verkligheten än på bilden. Men ni ser ju att det är rött... Så ser det även ut i bak o i ansiktet :P

Har bestämt mig att för första gången i mitt liv börja smörja in mig me solskyddsfaktor i Sverige!! :O Har liksom aldrig gjort det. Men det slutar alltid med att jag först blir skit röd o sen lägger det sig o sen är jag brun. Men vet ju att bli sådär röd inte är det bästa. Men nån solskydds olja i faktor 3-4 kanske skulle va nåt! Har ni nå bra tips? På nån som ändå gör att man får färg men inte bränner sig?
Vi kör på 30 på barnen. Eftersom det ändå inte finns nåt som är starkare (50 är nämligen lika som 30 har vi fått förklarat för oss både på Apoteket men oxå av läkare) att det finns högre är för o göra föräldrarna lugnare. Skit mysko!! Den är ju så extremt trögflytande att det knappt går o smeta ut! Barnen har även en varsinn på förskolan. Så de kan bättra på under dagen. Vi smörjer alltid barnen på morgonen. 
Ne, nog pratat om det! 

Nu ska jag sova, när jag äntligen kommit i säng i tid! Godnatt!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar