tisdag 6 maj 2014

Skryt varning!!!!

När barnen hade lagt sig trodde jag att jag skulle somna ståendes. Jag va såååå trött efter nästan noll nattsömn o en arbetsdag. Det tar oxå på krafterna o va den som kommer hem först o lagar middag, varje dag (typ) Jag är van att vi båda är hemma (oftast) o att en är med barnen när en lagar middag (när det går) Men när man är helt själv o barnen är sååå trötta så det enda de kan hitta på är hyss, o så ska man laga middag samtidigt, ja då tar även mina krafter slut! Men det är bara o vänja sig ;) Iaf, efter denna natt vart det ju bara för mkt liksom. Så när de la sig så höll jag även på o kräkas av trötthet. Men då kom envis Sanna fram (tack o lov!! Började undra om hon övergivit mig helt) så jag tog mig ut på en RASK promenad!!

Jag har nog aldrig haft så högt tempo nångång! Trodde faktiskt inte mina extremt korta ben skulle klara det. Men jag tog i o tog ut kliven så mkt jag kunde. Kanske ingen vacker syn o se mig power walka, men det är heller inte tanken :P

Själva grejen är den att när jag kommit typ 1/4 av vändan fick jag skit ont i magen o höga axeln. Men än en gång kom jävlar i namma Sanna fram o gick ännu fortare :P Det va skönt o ta en svalkande dusch när ja kom hem ;)
Nu värker kroppen. Så som det ska kännas efter en pw ;) Jag har intagit "min" plats o soffan me ett fröknäcke, ett päron, ett glad citron vatten o en kopp te. Nu ska jag bara sitta här en stund innan det är dax o förbereda den långa morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar