fredag 2 maj 2014

Försöker koppla av i soffan...

Men det är så många tankar som far runt i huvudet just nu...

Dagen har iaf varit bra. Jag o Ida åkte upp till Gränby strax innan lunch. Jag behövde ett par saker. Sen fick Ida en korv till lunch o sen handlade vi på kvantum. När vi kom hem hade Tim precis vilat klart. Patrik åkte iväg för o besikta bilen o hjälpa min bror me några grejor. Medan förberedde jag för middagen. Gjorde en sallad o skalade potatis. När Patrik kom hem gick han ut me barnen en sväng medan jag fixade klart middagen. Som fick bli pressad potatis, fläskfilé gryta ala Sanna o Amanda ;) o sallad. Sen tog sig Ida o jag oss en dusch o ett bad o sen va det säng dax för barnen. Ida somnade inom ett par min o Tim tio min senare ;)

Jag sitter i soffan me ett glas cola zero...


Jag o Patrik ska titta på en film. Vampiers suck. En komedi. Har ingen alls lust me de egentligen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar