onsdag 7 maj 2014

Wooop wooop!!

Tjabba tjena hallå!!!
Här går man på övertrötthet!! :P Jag tjatar verkligen om min trötthet. Men på kvällarna är jag sjuuuukt trött!! Nog gnällt om det!! Fullt ös på jobbet idag. Sen upp på kvantum o handla. Hann hem lagom till o mysa en liten stund med mina hjärtan innan de skulle sova. Sen började jag träna på engång. Tror envis Sanna tagit över min kropp!! Haha! För bara en vecka sedan hade jag skitit i det. Sjuk träningsvärk från igår. Kom knappt ur sängen i morse. Därför jag valde o träna i kväll ist ;) Har bara ätit en banan o en knäckemacka sen 11.15. Är sååå hungrig!! Men bättre o äta middag efter träningen. Annars, om jag sätter mig ner, orkar ja inte träna :P

Crayzy me!!!! Haha!
Nej, nu är det dax för plankan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar