tisdag 27 maj 2014

Får se om det hjälper!

Evigt tjat om min huvudvärk. Men det är ju som det är.... Dagen gick bra på jobbet. Spenderade den mest framför datorn. Sorterade runt 2000 kort som låg i olika mappar hit o dit, blandade, på olika ställen. Började kl 9 o höll på till 15.30 när jag slutade. Men där i mellan åt jag lunch, hade rast, läste för barn o åt mellis oxå ;)
Hämtade hem barnen. Kom hem o det va bara till o börja me middagen. Efter den kom syster förbi en sväng o skulle skriva ut nå papper. Hon fick prova att natta barnen, för första gången. O de testade henne verkligen :S Hoppas du inte vart avskräckt?? hehe!
Jag cyklade en sväng till Willys o gick även in på Apoteket en sväng. Köpte starka bättre värktabletter....

Hoppas de hjälper, sista utvägen. Sen blir det att ringa läkare...

Sitter just nu i soffan me huvudvärk, har tagit en tablett som närsom borde börja hjälpa.... Ska ta mig en morotsbröd smörgås o sen blir det nog ytterligare en tidig kväll. Funderar på att än en gång prova spikmattan. Beror på hur ont ja har. Har jag för ont går inte ens det.... Sen BORDE jag prova att använda bettskenan jag har (så totalt osexigt!! Haha) men käkmusklerna är så spända så jag kan inte ens öppna munnen så som man ska... O tänderna har jag snart sönder, typ :/ Oj oj oj va det gnälls... Men det är så här mitt liv ser ut/är just nu...

På väg till jobbet i morse....

Kan iaf berätta en rolig nyhet!!! Ida verkar må mycket bättre efter sin antibiotika kur! Äntligen börjar jag känna igen henne. Det va nog mycoplasma trots allt. Det kan ta flera månader innan man är helt återställd. Men redan nu är det en extrem skillnad!! De senaste två dagarna har hon tom orkad äta middag, velat ha mer, o utan att vi matar henne!!! Lättnad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar