torsdag 29 maj 2014

Håller jag på o bli sjuk??

Vi hade det mysigt nere på stan. Trots stormen så sken ju solen oxå :D Det gick bra o cykla, det går ju ner hela vägen ;) Vi strosade runt, tittade i ett par affärer o åt lunch. Sedan tog vi monster trippen hem. Motvind som heter duga o uppför!! Stod nästan helt stilla!! Jisses!! Vilket träningspass! Haha! Tim slocknade i cykelkärran....

Schysst stil ;) Bar in honom till hans säng där han fortsatte o sova en stund till!

Ida satt nöjd o sjöng bakom mig....

:)

 När Tim hade sovit fick dom glass, strutar som vi köpte igår. Sen drog Patrik o hämtade sin pappa som satt fast i nåt tåg som gått sönder. Jag slängde in en maskin tvätt, plockade upp flera väskor, vek tvätt o plockade lite. Helt plötsligt började jag få ont i halsen, känna mig snuvig o febrig!! :O Patrik kom hem nyss så nu hat jag lagt mig o tänker vila lite. Antingen (tragiskt nog) tog jag ut mig på den påfrestande cykelturen hem, el så håller jag på o bli sjuk :( Får inte det!! Har planerat morgondagen som ska avslutas me en date!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar