lördag 17 maj 2014

En fm på stan!

Vid tio tog vi bussen ner på stan. Eftersom min cykel är värdelös så fick det bli buss (snart har jag äntligen en ny cykel!!) vi hoppade av vid Stadsparken o gick till lekplatsen där. De va, som vi förstod, mkt barn där! Barnen röjde på för fulla muggar!! Sen gick vi upp på stan till McDonalds för lunch. O efterrätt ;) Nu va barnen vääääldigt trötta. Tim ville sitta i vagnen...

På bussen ner. Spännande!!!


Ida bredvid pappsen...


Så himla fint i Stadsparken. De har verkligen fixat till den fint! Härligt me vattnet där oxå!


Gungeligung!


:)


<3


Mina älsklingar <3


I väntan på bussen hem... Med varsin ballong i högsta hugg!

Kom hem o la Tim i sängen på en gång o han tvärslocknade. Ida la vi i soffan, men hon skulle minsann inte vila!! Tre minuter senare hade även hon slocknat :P Jag o Patrik passade på o vila lite vi me. Patrik har huvudvärk, men han får skylla sig själv! Jag har dock oxå fått en hemsk huvudvärk. Känns som om ja ska kräkas!! :(
Snart ska det handlas lite till kvällens grillning. Måste även handla matsäck tills i morrn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar