söndag 6 april 2014

Vilken dag!!

Ligger någorlunda nyvaken i mitt kusinbarns rum där jag sovit. Tänker på gårdagen. Vad bortskämd man kan få bli! JAG!! Så lycklig!!!
Kvart i elva kom mamma o syster o hämtade mig. Vi åkte vidare o hämtade min moster Susanne o kusin Malin. Sen styrde vi kosan, mot vad jag gissade va Stockholm.....

Malin, mamma o Susanne :)


Syrran kör ;)


O jag fick sitta bredvid!

Jag hade rätt. Stockholm vart det. Till min andra kusin Maria i Farsta. Till deras UNDERBARA lyxiga villa!! Herregud!! Nästan 600 kvm. Stooora rum, en hel leksal (som en gympasal) Allt är inte klart än. Men sååå fint!! Min andra moster, Eva-Bengta va där oxå. Det öppnades champagne....

Mammas kommentar när hon öppnade flaskan: -Nu kommer den!! Haha, som vi skrattade!!

Det bjöds på jätte god sallads lunch....



De hade gjort så fint såå!!

Sen vart det kaffe o koda choklad praliner från Ejes...

To die for!!!


Hela gänget, nästan, syrran tar kortet....

Efter det hoppade vi in i bilarna o åkte in i Stockholm. Nu vart jag nervös igen!! När vi gick så hade jag inte en endaste aning, kunde inte ens gissa! Fattade inte förren vi kom fram till kön på China teatern....

Flashdance....

O jisses så bra det va!!! Älskar ju sång, musik o dans. O den kombon, musikal. Det va en grym föreställning som höll på i TRE timmar, me en liten paus för förfriskningar ;)
Vi både grät o skratta under showen!!!
Efter den bar det av hem till Maria igen o vi åt middag o efterrätt...

Ris, supergod kyckling gryta som mamma hade gjort, o sallad...


Tjohooo!!!


Jag hade hela tiden hedersplatsen ;)


Mamma me kladdkakan o Amanda bakom o fotar ;) Haha




Kladdkaka, bär o grädde. Mums!!!
En dag som denna va vikten det sista jag tänkte på :P

Det vart även ost o kex, vindruvor o massa gott!! Vi satt o prata fram till kl ett. Det sista vi pratade om va läskiga saker så inte vågade jag gå på toa i natt inte :P Haha!!!
Men vilken dag!! TACK alla UNDERBARA som va me!!! TACK för att ni gjorde detta för mig, med mig. Hade en så himla bra dag o är så nöjd såå!!!!! Älskar er!! <3

Sånna här saker måste vi göra oftare bestämde vi!!! ;)

Mer om denna dag får ni senare idag... Jag är glad, jag är lycklig!!! Har så många fina människor omkring mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar