måndag 21 april 2014

Dagen vart bättre!

Har försökt att ignorera magsmärtorna. Det går bra till o från. Vi drog oss iaf ut efter jag ätit frukost. O sedan dess har vi varit ute. Men nu tar vi oss en film paus inne. Barnen är trötta av solen. Man är ju inte van me denna värme!! Även om det är skönt!! Barnens farmor kom hit en sväng o då passade jag o Patrik på o åka till min mormor me min träningscykel som hon ska låna. Sen åkte vi o handlade sandaler till Ida. Som tur va fanns de kvar som hon hade provat ut! :) Men många va där o skulle handla! Sen va vi in på kvantum en snabbis o handlade lite till middagen. Grillat idag me såklart ;) 
När vi kom hem sprang barnen ute med en varsin barnvagn o docka me några andra barn här i närheten. O till mellis fick det bli massa frukt! Nu är vi less på godis! :P

Hälften försvann innan jag hann fota :P 


Jag startade morgonen ute me en kopp kaffe o en tidning :)

Nu ska vi läsa lite saga i soffan innan middagen ska fixas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar