lördag 19 april 2014

Längtan o ångest samtidigt!

Om åtta dagar ligger jag här o kommer ha en fruktansvärd magknip!!!!! Kl nio på söndag morgonen kommer vi åka till London. Sen ser vi inte barnen förren onsdag kväll. Vid sex tiden... Det känns för jävligt!!! Så svårt när man både längtar o mår dåligt... Jag har bestämt mig för o njuta, ha kul o oxå försöka koppla av när jag är där. Annars är ju resan förgäves. Men tanken på att barnen kommer att längta efter en. Usch!!! Får mig o känna mig som en hemsk mamma!! De kommer få ha det bra, först med farmor o sedan me mormor. Men snälla nån, jag kommer GRÅTA när vi åker!!!! O så måste jag hålla mig tills vi gått. Är rädd att barnen ska känna det o bli ledsna dom me... O jag vill ju oxå att de ska förstå att vi inte kommer att ses på flera dagar... Även om det blir jobbigt... Kan ju inte säga ses snart, för för dom är fyra dagar länge!

Nej nu ska jag försöka njuta av denna långledighet med dom innan nästa :) 

Torka tårar o försöka sova nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar