tisdag 15 april 2014

Full späckad dag!!!

Känns som om dagen gått i ett o nu är jag såååå slut!!! Jobbade 8.30-16. Va ju på traktor utflykt så va ute från 9.30-15.15... Man blir himla trött av det! Direkt efter jobbet åkte jag o hämtade Isadora, vi åkte o tankade, sen åkte jag till barnens förskola där jag mötte upp pappa. Isadora hoppade in i hans bil o jag gick in för utvecklings samtal om Tim (Patrik hade ju hämtat barnen tidigare! ) Samtalet gick kanon! Stolt mamma är vad man är!! De tycker att han är en glad o positiv kille. Jätte bra kompis som är omtyckt av alla!! Mån om de andra. Gillar alla möjliga pyssel o är inte rädd för nya saker! O han ligger långt före i utvecklingen, framför allt när det gäller språket. Men det visste vi redan ;) Tog även upp det här med Idas överinskolning. Kändes bra! Samtalet höll på i drygt en timme :/ Haha! Åkte hem o han leka o busa med barnen lite innan de skulle sova! :) O för första gången sen Ida bytte avdelning sa hon att hon hade haft det kul! Det värmde!! <3

Sen va det sov dax för dom o jag tog mig en dusch o har ätit middag. Nu blir det nig snart sängen... Mår inge bra! :( Kroppen värker, huvudet värker o halsen känns konstig... Men hoppas o tror att det är överansträngning från igår... Så typiskt bara!!!

Ida i morse (hon har nu för tiden börjat säga sj att hon vill att jag ska ta kort på henne) <3


Nyklippt Tim <3 Ska se om jag kan få till en bättre bild inom kort ;)

Nej nu ska jag förbereda för i morrn o sen sova. Ska bli himla skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar