måndag 21 april 2014

Ingen bra morgon....

Idag är en sån dag man bara vill dra täcket över huvudet o ligga kvar i sängen... Magont som sjutton!!! Tur jag har en snäll man som låtit mig sova så länge jag velat <3 Har dragit mig upp nu. Är ju så fint väder idag me o får ångest om vi inte utnyttjar det!!! Har några saker som skulle behöva göras. Men jag vill inte!! Orkar inte!!! Känner nig slut. Slutkörd. Har gått i 180 sen jag gick på ledighet o igår va det verkligen fullt ös. En dags återhämtning kanske innan det är dax för jobb i morrn... Tre dagar denna vecka. Men P-möte i morrn så det blir en 12 timmars dag... Sen jobbar lördá på lördag, följt av dop för fina Isolde kl ett. Det ska bli väldigt kul! Får se hur jag gör me jobbar lördag, känns sådär när man ska åka sen på sön morgon... Aja, får se hur jag gör! 
Nu ska jag se om jag får i mig nån frukost....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar