söndag 13 april 2014

Bra start på morgonen!

Jag har sovit kasst. Som alltid när inte Patrik är hemma. Bar in Ida till mig :P Hon fick nån host attack så det va lika bra ;)
Tim vaknade redan strax efter kl sex, o Ida inte långt efter.. Men de va så gulliga för Ida tog hand om Tim o de tig av sig sina natt blöjor, bytte om o så startade Ida en film sj :P Har man bara ljudanläggningen igång så räcker det med att hon startar blu-ray'n så startas tvn oxå. Skönt! Haha! Så jag låg o drog mig fram till kvart i åtta ;)

Sen gick ja upp o fixade frulle. O fixat lite här hemma. En maskin tvätt är på g. O barnen är fixade o klara. Kl 10 kommer mamma, pappa o Amanda o hämtar barnen. De ska på Isadoras dansuppvisning :) Jag är alldeles för trött o känner mig inge bra... Så tänker sova en stund när de åker....

Just nu sitter ja me en filt i soffan me en kopp kaffe. Tittar på ett program om BB, Ida tycker det är väldigt intressant! :P haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar