onsdag 23 april 2014

Migrän!!

Vilken hemsk natt!!! Snacka om att gå från toppen till botten!!! Ida slutade inte hosta o till slut la jag henne i våran säng. När hon väl somnade o jag somnade började Tim ränna. Han somnade om några gånger men en gång när jag vaknade till hade jag sån fruktansvärd huvudvärk så jag höll på o kräkas!!! Är mååånga år sedan jag hade så här. Låg ju inne för det en gång. Men de konstaterade att det nog va en typ av migrän. O dom tabletterna får man inte ta när man är gravid. O sen har det ju inte behövts. Men i natt. Fy farao alltså!! Tillslut sa jag åt Patrik att han fick gå in me Tim o då somnade han om o sov en liten stund, o så kom han in igen. Då gav jag upp o drog fram madrassen som ligger under våran säng. Har inte gått o ha honom på den förut då han bara gått upp. Men nu gick det bra o han somnade om på den o sov resten av natten. Patrik va upp o rännde typ 10 gånger pga att han har så fruktansvärt ont i sin tand. Så i natt känns det som om vi alla varit uppe o jag sovit skit. På morgonen o under förmiddagen va jag nästan på väg o åka hem för huvudet värkte så. Men har knaprat tabletter hela dagen o hinkat kaffe. Så jag lyckades jobba till 17! Patrik har oxå knaprat tabletter pga av sin tand :P O jag ville ju inte åka hem eftersom jag ska va hemma i morrn. Kändes så dumt... 
Jag har fortfarande inte ätit nån middag. Är hungrig men orkar verkligen inte... Får se om ja får i mig nått... Ska iaf ta mig en dusch o sen blir det sängen... Har legat sen jag kom hem. Som tur va har barnen lekt jätte bra ihop! Det underlättar en del :)

Nej, skriva va ingen bra idé känner ja. Nu måste jag sluta. Låt denna hemska migrän försvinna till i morrn!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar