fredag 18 april 2014

Långfredag!

Började med en mys frulle me hela familjen <3 Sen sattes det igång me städning. Jag dammsög, dammade (barnen hjälpte såklart till) o städade badrummet. Patrik rensade varenda skåp i hela köket! Ida hade pysslat o ritat massa teckningar som hon sedan slog in i en liten kartong o gjorde ett påskkort o satte på... Det skulle mormor få! Så hon o jag tog oss dit innan lunch. Jag gick o Ida sparkade cykel (som hon kallar sparkcykeln för) 

Mormor vart så glad så för de fina teckningarna <3 Sen sparkade vi hem igen ;) O käkade lunch! Tim sover o Ida o jag myser framför bamse. Jag ska snart åka. Hämta upp Nathalie o så ska vi till Gränby en sväng. Jag ska kika på nåt till barnen o lägga i deras påskägg, o sen ska jag handla lite på kvantum.

Kl fyra ska jag till Amanda. Vi ska ta oss en promenad o sedan laga nå gott o äta till middag tillsammans o hyra nån film :)

Fort går det!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar