söndag 6 april 2014

Resten av dagen!

När alla hade vaknat kröp vi upp i Marias säng, som är 2.40 bred! :O (Maria är min kusin, hennes man o barn va inte hemma i helgen) Sen gick vi ner o det fixades frulle. Det fanns allt möjligt gott!! Kändes som en riktig hotell frukost!!

Syrran fixar banan pannkakor...


:)


Massa gott!!


Mums!!


Tänk o ha det så här varje helg ;)

Efter frukosten tog vi oss alla en pw på nästan 1 timme :) Gick runt en sjö. Himla mysigt o fin utsikt!

Haha, o så mitt finger i vägen :P


Mysig bro att gå över!


Kusin gänget ;)

När vi kom tillbaka vart det lunch. Sallad o mera gott! Vad vi ätit i dagarna två! Haha!
Vid tre rullade vi hemåt... Känns alltid lite sorgligt... Att denna underbara helg är över... När vi kom till Uppsala längtade jag sååå efter mina hjärtan!! Kändes som om ja hade varit borta jätte länge!! Hur ska det gå när vi åker till London... :/

När ja kom hem möttes ja av två små skruttar som kom o kramades så hårt så hårt!! Ida berättade att hon hade längtat efter mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar