fredag 4 april 2014

Bättre än förväntat!

Tre timmar va vi på Thuns. Inkl fika. Gick över förväntan måste jag säga!! Att det va så himla lite folk gjorde nog sitt oxå!
Barnen fick en varsin glass o dricka. Jag tog en räksmörgås, kaffe o en chokladboll :P

Ida valde en Magnum. Mastig glass, men den gick i!


Tim tog en 88an....


Detta va gott!!


Mys hos moster <3

Efter fikat tyckte Ida vi skulle gå in o handla mera :P Så det vart en vända till! Kom hem med bra mkt mer än det va tänkt :/ Men saker som ja är såååå nöjd me!!! :D 
Bla dessa ljusstakar o ljus...

Tanken är nog att de ska stå på byrån i hallen o sen de nya ramarna jag köpte...


Älskar dom!!

Bilder på resten kommer!! :)

När vi rullade hemåt vid halv fyra va vi alla lite trötta. Sen vi kom hem har vi myst i soffan till Madicken. Ida önskade middag, pizza me oliver :P Så det fick dom ;) Jag va inte hungrig än så det får bli middag för oss när barnen lagt sig...
Nu ska vi "bara" få dom o hålla sig vakna i 1.5 timme till....
Jag är trött jag me.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar