lördag 12 april 2014

Det här med o sova ensam alltså!!

Jag har dragit mig för o gå o lägga mig. Hatar o sova själv!!! Brukar sluta me att jag bär in nån av barnen till mig :P Oftast Ida då det är henne man oftast får gå in till, o som drömmer mkt. Tim sover som bekant, bäst i sin egna säng så....
Släckte ner alla lampor nyss, men hua så mörkt det blev. Gillas inte av nån som är mörkrädd OM HON ÄR SJÄLV!! Haha! Annars vill jag alltid ha så mörkt som möjligt när ja ska sova ;)

Ida har fått en hemsk host attack, får se hur lång tid det dröjer innan jag bär in henne till mig :P
Jag kommer va grymt trött i morrn när ja lägger mig så här sent. O ska upp innan tuppen kl sex (då alltid ett av barnen vaknar, varierar på vem) o så kommer jag säkert ha svårt o sova ändå i natt...
Men planen är att ist lägga mig tiiiidigt i morrn ;)

Godnatt på er!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar