lördag 12 april 2014

I min ensamhet...

Sitter här hemma i soffan alldeles sj. Hur ofta händer det liksom?! Haha! Men tänker åka o hämta barnen om 20 min ;) Funderar vad vi ska hitta på då... Det börjar mulna på ute o det blåser. Inte så himla skönt. Men ut en sväng måste vi nog! Tror inte de varit ute....
Får se vad vi ska roa oss med resten av em o kvällen me...
Funderar oxå på vad vi ska hitta på i morrn fm. Nån som är sugen på en playdate?! Ida ska kanske åka me min mamma o pappa vid tio tiden. Så det blir jag o "Timmen" (vad barnen o fröknarna, o även Ida kallar Tim för ibland :P )

Förresten! Det är tur jag har Patrik alltså! Vi sådde ju krasse i tors ja o Ida. Men inget hände. Patrik sa att man måste ju ha plast över, o så satte han på det igår o redan idag börjar det gro!! :D

Tur att nån av oss kan tänka iaf ;) Nu hinner det bli grönt fint "gräs" till påsk :D

Jaha, ska man få nåt vettigt gjord innan man ska åka, el....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar