tisdag 29 april 2014

O så va en shopping dag till ända!

Oj vad dagarna här har gått fort!! Va rädd att det skulle kännas för långt. Vi har verkligen sett till o fylla dagarna till max så vi är helt slut o trötta när kvällen kommer, o då förhoppningsvis somna snabbt så man inte hinner tänka för mkt på barnen. Men det gör man ändå. Idag har det varit jobbigt emellanåt. O nu när man vet att i morrn endast består av en resdag vill man bara hem. Planet går 13.10. Men med buss till första stoppet tar det nig minst en timme (spec nu me tunnelbane strejken) o sen får det stället tar det ca 40-45 min me express tåg till Gatwick. O där ska man ju hitta vart man ska oxå. Är ju en stooor flygplats! Så hellre har jag en timme över där (vilket säkert inte kommer hända ändå :P ) än att behöva stressa! Så vid 9 tänker vi röra oss här ifrån. El så fort vi är klara :) Vi vaknar ju runt 6.30 här :P Haha! Visserligen är kl 7.30 hemma då. Men ändå. Tycker ju man kunde fått sova liiite längre ;)
Idag har vi iaf shoppat massa!!! Bla en stoor rosa (cerise) resväska till mig :D o en massa annat! Kläder, skor mm mm till barnen. O leksaker!! Får se om de blir nå bilder när vi kommer hem, om jag kommer ihåg ;)
Vi började me Primark, som jag inte trodde jag ens skulle gå in i :P Där va vi några timmar ;) Sen vart det ytterligare några timmar på Hamleys ;)

En kall Mocca Frappe mellan shopping turerna satt perfa!! McDonalds Frappe va sjuuukt god!!


Middag idag vart Fish & Chips! Kunde ju inte åka hem utan o ha ätit det ju ;) O denna va grymt god!! Åt vi inne på en jätte mysig o tydligen populär pub :)

Nu blir det lite kortspel o bara vila fötterna innan vi somnar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar